7 september 2012

Kanske kanske

En dagens från Instagram

Jag var ju hos frisören i veckan och flera har frågat efter resultatet. Jag är ju lite knäpp när det kommer till mitt hår, lite som att det är fridlyst. Toppar det då och då men förändrar det inte mer än så. Den här gången hade jag dock satsat ordentligt och det blev en lugg. En lugg som jag är riktigt nöjd med. Tänk att EN LUGG kan förändra så mycket! Wow!

Idag är jag trött, riktigt trött. I ett försök att pigga upp mig tvättar jag mitt nyklippta hår, hoppar i lite "fredagskläder", hoppas att maken (som legat sjuk hela veckan) fortskrider med projekt-byta-gol-på-hela-bottenplan i helgen och kanske kanske att det blir ett bilköp. Ja, det skulle göra hela helgen - faktiskt!

Fin helg till er!



2 kommentarer:

  1. Jag är likadan med mitt hår. Har haft samma frisyr de senaste 14 åren tror jag. Klippte av mitt långa hår när sonen föddes, för man skulle ju inte hinna med att duscha med en nyfödd, men men det hade jag hunnit. Trivs bra med det som det är, så varför ändra!?!
    Hoppas att ni hinner och orkar få in golvet i helgen, så att ni kan få lite ordning igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen till luggklubben :) Du ser jättefin ut vännen!

    Önskar dig den bästa av helger!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails