22 augusti 2012

Namntavla

Grafisk design Emelie Almhager - Copyright - 2012

Det har blivit några stycken nu - namntavlor alltså. Olika önskemål ger olika utmaningar i färgskalor, uttryck, former, och utföranden. Det är lika kul varje gång! Visst har jag mina favoriter, men det är inte min smak som styr designen och det slutgiltiga resultatet och det är det som gör det till en utmaning. Denna ovan beställdes i somras och är den senaste i raden av namntavlor.

Idag har varit en speciell dag! Min lille kille har börjat 1:a klass! 

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har! Gillas! :)

    SvaraRadera
  2. Så fina skyltar du gör...Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Jätte fin även om jag inte valt gul färg!:)
    Visst är det stort när de börjar skolan!?! Här började sonen åttan och dottern fyran.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken ursnygg namntavla och vad roligt för din skatt att börja 1:an, det är stort!:))

    Kram på dig finafina...

    kråke

    SvaraRadera
  5. oj så vacker..vilket underbart minne..trevlig dopgåva...;)

    redan första klass...ja tiden går fort i den åldern;)

    Vidasensommarkram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails