20 mars 2011

Finfin förvaring


Gamla koffertar - I like!
Den ena kommer från mormor, den andra från vänner som tänkte köra den till tippen (jag är räddaren i nöden!). Båda står de på sonens rum och fungerar utmärkt till förvaring av leksaker. Bara att öppna och slänga i när man vill röja på golvet. =)

Som jag gillar dessa med sina gamla slitna skavanker, lås, band och etiketter...

Idag stålar solen! Jippi!!!
Ni skulle sett mig igår! När jag var upp och kartade i vårt äppelträd. Hihi, vilken syn! Som tur var kom jag oskadd ner igen! Pust!
Idag ska vi hinna med lite lek och fika på förmiddagen. Sedan är vi tvungna att ta oss till grannliggande stad. Förra helgen inhandlades ett par tygskor till sonen och när vi kom hem upptäckte vi att larmet satt kvar. =( Tycker ju att det borde ha tjutit när vi gick ut från butiken...
Ja, ja inte så mycket att göra, bara att bege sig tillbaka så att de kan plocka bort det.
Kanske ska jag passa på att inhandla lite fina blomster när jag ändå är iväg...?
Inget ont som inte har något gott med sig! *ler*

Gå ut och låt solen skina lite på er idag!
Det gör gott!

4 kommentarer:

  1. Läckra koffertar och perfekt förvaring!:) När man har barn måste man ha förvaring som det lätt går att få undan alla saker i.
    Tycker också att det är konstigt att man kan gå hem med stöldlarm på saker. Då är det ju ingen vits med dem!
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka med så vackra koffertar!!! Har letat efter något liknande men utan resultat :(.

    Gillar verkligen dina posters (siffror och alfabetet). De skulle passa så bra i min sons rum. Skulle du kunna tänka dig att sälja två till mig????

    Kram Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Precis vad jag går o letar efter på loppisarna, ääälskar gamla koffertar de är ju så fina!

    Tack vännen, ja veckan började chockartat roligt, haha... Hoppas din vecka blir underbar!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Åh vad jag blev glad för din gulliga kommentar. Tusen tack för dina snälla ord :)

    Gillar verkligen din blogg. Du gör så himla fina saker och är en riktigt duktig fotograf.

    Ha det gott!
    Kram Emelie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails